21.7.09

Kære Gud, hjælp mig til at få dette!


Nu har jeg snart fødselsdag (d. 27. juli). Jeg har de foregående år ønsket mig de sædvanlige gaver, som en pige altid vil kunne bruge: parfume, deo, make-up, tøj, stiletter, taske og smykker, men med årene er det blevet sværre og sværre for min familie, at finde de rigtige gaver i rigtige farver og rigtige størrelser, og jeg er derfor altid endt ud i, at skulle bytte det meste af det igen. Jeg har selfølgelig på min liste igen i år de sædvanlige ovenstående ønsker, men i år har jeg et helt specielt ønske, som mine forældre ikke kan tage fejl af: Canon 450d, spejlrefleks kamera (4999 kr.). Jeg elsker at tage billeder og fotografere, stille og og iscenesætte, og jeg ønsker mig i år mere end noget andet, og højere end noget andet dette kamera (se billedet). Jeg har forslået min mor, at hele min familie kunne slå sig sammen og give mig det. Jeg ønsker mig det kamera SÅ inderligt. Jeg brænder virkelig for at få det! Please please please, lad mig få det!

Ingen kommentarer: