20.7.09

En tur til Sverige

I Malmö med min kæreste og hans familie


Tid til en is i den dejlige sommer varme


Jeg har altid syntes at der har været et eller andet fascinerende ved Sverige. Billedet jeg tegner mig af Sverige er et billede af idyl, og selv efter at have oplevet Sverige, har mit billede ikke ændret sig, hvilket jeg ellers havde troet. Nu var det kun en lille tredagstur vi var på, og vi var derfor ikke ude og opleve Sveriges seværdigheder eller kultur, andet end hvad vi oplevede i Malmö, men jeg vil på trods af det sige, at jeg elsker Sverige.
Vi havde en rigtig dejlig tur, på trods af, at vi skiftede hotel pga. utilfredshed (der var ingen af os der var til hotelværesler på klaustrofobisk størrelse, ligende et kosteskab dog med to senge man kunne slå ned fra væggen og et toilet. (Hotellet vi endte med at bo på, var et helt super hotel, specielt taget i betragtning af, at vi kun skulle overnatte der to gange). Vejret var dejligt, maden var nogenlunde, priserne gode og turen fantastisk. En dejlig tur fik jeg alligevel denne sommer med min kæreste, selvom jeg ikke havde regnet med det, da jeg ikke kunne og måtte komme med til Frankrig. Jeg glæder mig til at besøge Sverige igen.
God sommer!

Ingen kommentarer: