7.8.09




Hvad høre mere sommeren til end jordbær? Uhmmmm..............

Efter at have spadseret rundt i Århus by, og brugt alt for mange penge, som jeg ikke har på skolesager, to par bukser og en takse, vadet alene rundt i flere timer, følt sig udkørt over kilometerne der blev gået og pengene der blev brugt, er foræringen er en bakke jordbær og iceblend fra baresso en redning på de sidste 2 timer, jeg skulle have tilbragt i byen med min selv. Redningen med jordbær og iceblenden på en ellers kedsommelige dag, blev fordobblet, da jeg mødte en af mine gamle 'kollegaer' nærmere bekendt ven (hvis man kan kalde en ven bekendt), og jeg tilbragte de sidste timer i byen med ham og en af hans venner. Dagen blev god og roteret 90 grader fra kedsommelig og ensom til sjov og underholdsfuldt, efterfulgt af en dejlig aften med min kæreste, der endelig blev færdig på arbejde. UPS! Glemte helt den vigtige detalje med det danske sommervejr, der i år har været fuldstændig uovertruffen.
Ja, var jeg nu så lykkelig, jeg kunne rosen få! Mit hjerte brænder ret inderlig med længsels stor attrå. Mit hjerte ler, hver gang jeg ham ser, og det ud af stor kærlighed la'r ikke ro mig få.

Ingen kommentarer: