6.8.09

16 månedersdagen.

I et forhold er der op- og nedture. I mit forhold for det meste opture, og heldigvis for det. Men som i et hvert andet forhold, der har varet i 16 måneder, er det ikke altid fryd og gammen.
I sommeren har min kæreste og jeg haft en dejlig tid sammen, og vores forhold udvikler sig. I takt med dette, er der opstået nogle situationer gennem sommeren, der først ikke bragte andet med sig end følelsesmæssige forvirringer, men disse forvirringer har efterfølgende gjort gavn. Et problem kan give nærvær og fremme følelser. Og jeg har gennem sommerens sidste uger indset, hvor meget han betyder. Og selvom vi har været sammen 16 måneder, blomstrer mine følelser stadig. Og jeg vil nu sige, at det næsten kun har været rart med en lille følelsesmæssig forvirring. Og, det er kun dig, jeg vil være sammen med min skat.
Vi har været kærester 16 måneder i dag, og eftersom min søde kæreste har knoklet hele ugen på arbejde 8 timer hver dag, inkl. i dag og i morgen, har jeg besluttet, at jeg vil give ham en god omgang massage, købe lidt slik og cola, finde en god dvd og lave lidt aftenhygge for ham. Det fortjener han som ingen anden. Hjerte Hjerte Hjerte.

1 kommentar:

Hannah sagde ...

Hvor er det skønt og inspirerende :-) Tillykke med din dejlige kæreste, sounds like a good one! Keep up the good work med din hyggelige blog :o)
- Men glem ikke billederne, det er altid lidt ekstra guf, med et billede til et indlæg