15.7.09

navn: anne sophie
fødselsdag: 27.07.92
køn: female
øjenfarve: mørkegrøn
hårfarve: blond
højre el. venstre håndet: højre
sko, du går i: lædersko, både stilletoes og flat.
rædsler: hajer, højder.
livretter: sushi, no doupt!
første tanke, når du står op: "nu står jeg frisk op til endnu en begivenhedsrig dag"? Nej!
det du bedst kan lide ved dig selv: mit lange hår, stil og overkrop fra taljen til halsen.
pepsi eller cola: cola
mcdonalds el. burger king: mcd
adidas eller nike: tough decision, addidas.
ice tea el. te: ice tea
chokolade el. vanilie: chokolade
ryger du: ikke længere
synger du: all the time
går du i bad: hver dag
er du forelsket: med gengældte følelser
kan du lide skolen: ja
vil du giftes: ja
tror du, du er tiltrækkende: ja
kan du enes med dine forældre: nja
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I SIDSTE MÅNED:
drak du alkohol: ja.
røg du: nej.
blev fuld: ein bischen
shoppede: og kom hjem med fantastiske køb, ja
spiste sushi: 3-4 gange
kom på en scene: nej
blev droppet: nej
bagte hjemmelavede kager: ja
stjal noget: nej
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FYREN:
bedste øjenfarve: grøn el. brun
kort el. langt hår: kort (forståes som min definition af kort)
højde: 180 +
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
HVIS JEG VAR:
hvis jeg var en måned ville jeg være: april
hvis jeg var en dag i ugen: fredag
hvis jeg var et tidspunkt på dagen: kl. 22.00
hvis jeg var en planet: saturn
hvis jeg var et dyr: løve, mit stjernetegn.
hvis jeg var en retning: fremad
hvis jeg var et møbel: walkincloset, vil jeg definere som etn møbel.
hvis jeg var et træ: blomstrende
hvis jeg var en plante/blomst: orkide
hvis jeg var et musik instrument: guitar
hvis jeg var en følelse: lykke
hvis jeg var en farve: fersken
hvis jeg var en grøntsag: peberfrugt
hvis jeg var et element: ild
hvis jeg var en bil: minicooper
hvis jeg var en sang: ironic - alanis morissette
hvis jeg var et tal: 6
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
DET ENE ELLER DET ANDET:
mad el. søvn?: søvn
illa el. grøn?: donno
svømme el. ski?: svømme
pizza el. salat?: pizza
salt el. peber?: salt
kærlighed el. venner?: fuck nu af
ketchup el. remulade?: ketchup
bil el. lastbil?: bil
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
FAVORIT:
farve?: sort, hvid, fersken
film?: tina turner - whats love got to do with it (baseret på tina turners liv og virkelig hændelser)
sko?: alle fra friisogco
sang?: gnarls barkley - crazy
butik: H&M, gina tricot, sophie, bloomers, samsoesamsoe
sted at være?: hvor jeg føler mig tilpas
dyr?: abe, løve
person?: 6 kan jeg udpege som at værende noget helt specielt
ting at gøre i din fritid?: flytte til trøjborg, århus el. tage sabbath år efter 3.g i georgia og bo på college
type Musik?: rock, pop
tv show?: friends, desperate housewives, hells kitchen, nynne, 2 fyre 1 pige og et pizzaria
dyr du ejer?: none, heldigvis.

Ingen kommentarer: