22.7.09

Kære læsere

Jeg har ikke opdateret min blog gennem sommeren, da jeg har valgt at tage en pause fra alt bloggeriet. Jeg har haft en dejlig ferie so far, og jeg vil i augustmåned komme med indlæg og billeder over, hvad jeg har lavet i min ferie, men ferien vil jeg nyde med tankerne frit fra alt, og jeg har derfor valgt ikke at opdatere bloggen, og vil fortsat ikke gøre det, før ferien er slut. Jeg kan simpelthen, desværre, ikke give mig tid til bloggin. Men I må alle have en god sommer derude. Håber I vil følge med efter sommeren igen.

Forresten vil alle indlægene fra min sommer bliver opdateretunder julimåned, så hvis det falder i nogens interesse vil der blive en masse læsestof i august, da jeg både vil opdatere for juli og august :-).

Kærlighed og sommertanker.

Ingen kommentarer: