22.7.09

Harry Potter og kameraspasss.





Efter at have set filmen "Harry Potter og halvblodsprinsen" i går, faldt vi på vej hjem over et billede af os selv i et stort fjernsyn i en forretning. Det lavede vi lidt sjov med, og bare sådanne små oplevelser, er alligevel fantastiske minder at have, og have en at dele dem med.
Filmen synes jeg var ganske god. Ikke uovertruffen, ikke skuffende, bare god. Jeg er ikke den store Harry Potter-fan, og har kun læst den første bog. Jeg har set filmene, men det har mest været for at se dem og ikke af interesse. Jeg læste i dag, at man kan deltage i en konkurrence via. TV3, om at få en rolle i Harry Potter som et af de bevægende malerier, og derefter være med bag om kameraet, se iscenesættelserne og scenerne blive indspillet. Jeg vil ikke deltage, men det kunne være sjovt at gå hen og vinde, og opleve filmverdenen.

Ingen kommentarer: