23.6.09

Endelig...

I dag overstod jeg min sidste eksamen med et 12-tal i fysik, og har nu brug for en lang, velfortjent ferie, inden jeg til næste år skal starte i 2.g på Egå. Mit år i 1.g har været meget svingende- nogle dage har jeg været begejstret, andre dage har jeg ønsket at flytte. Jeg faldt ikke til i starten, hvilket var min egen skyld. Jeg satte mig for at der ikke var nogen jeg ville passe med, men jeg tog heldigvis fejl. I dag har jeg et super godt forhold til 5 fantastiske piger fra min klasse på gymnasiet. 1 af dem skal med mig i sommerhus, og jeg skal på Roskilde Festival med 2 af de andre, og en tredje vil jeg støde på derovre. Jeg er super glad for, at vi har 'fundet hinanden'- de gør, at jeg ikke finder skolen overkommelig. Vi har fejret to af pigernes fødselsdage i skolen med kage, saftevand og sang. Vi har festet... Ja, vi har festet ;-), vi har bowlet, vi har grint, vi har grædt, vi har- og er meget fortrolige med hinanden. Vi har på en mulig måde jeg ikke forstår allerede dannet det fundamentale for et godt og langvarigt venskab. Jeg kan kun se frem til årene på Gymnasiet!

Det er Sankt Hans aften, og jeg skal nu på stranden med min familie. Vi har lige spist dejlig aftensmad, og jeg har fået en gave for mine gode eksamner og prøveeksamner. Jeg glæder mig nu til sommerferien, hvor jeg vil lave hvad der passer mig: sove længe, tage på stranden, være sammen med min kæreste, venner og veninder og min familie, tage i djrus sommerland, byen, og hvad der ellers hører med. Hvor har jeg ventet længe på disse 7 uger! God sommer til alle.

Kærlighed.

1 kommentar:

Maria Stec sagde ...

tillykke med dit 12-tal, hold k*ft hvor er det flot :)

kiggede lige rundt på din blog :)

venligst maria.