23.4.09

LR-tur, uforglemmelig


14.01.09

Igennem de seneste år, har der været begivenheder i mit liv, som er meget mindeværdige og uforglemmelige.

Uge tre i det nye år, 2009, var en af de mest fantastiske uger med nogle af de mest fantastiske mennesker jeg i mit liv har mødt.

Vores forskelligheder bandt os sammen, og vi havde et sammenhold større, end jeg havde regnet med vi ville kunne komme til at danne på de to år, som vi skulle tilbringe i klasse sammen på privatskolen Laursens Realskole.

Vi ankom til Østrig efter en meget lang bustur, og vi var alle alt for trætte, og ifølge nogen føltes det som om, at vi havde de vildeste tømmermænd, fordi vi var så smadrede alle sammen, men turen stod ikke på at lave ingenting. Vi blev derimod kastet ud i sneen med ski for neden af vores fødder.
Vi var mange, der aldrig havde stået på ski, men vi lærte det alle.

At dele en sådan oplevelse, med de mennesker der dengang stod mig nær, er ikke mindre end utroligt fantastisk.

En meget betydningsfuld veninde, som jeg har holdt kontakten med siden hen og jeg, lavede os en bog og en blok, hvori vi skrev vores tanker og følelser ned omkring vores tur. Jeg har stadig bogen i dag og kigger somme tider tilbage- jeg savner tiden.

Ingen kommentarer: