23.4.09

Changes


31.12.08

Jeg har altid troet på kærligheden, men jeg havde dengang aldrig elsket, som når man elsker i den ægte kærlighed og forelskelse. Jeg elskede dem, der stod mig nær, men kærligheden havde jeg aldrig oplevet. Dette ændrede sig nytårsaftens aften, en uforglemmelig aften..

Jeg havde aldrig troet, at kærligheden skulle nå mig så inderligt i min daværende alder, men den forelskelse der startede mellem os viste mig den ægte kærlighed, og jeg har aldrig elsket så højt.

Aftenen var starten på en forelskelse, aften var starten på kærlighed, aftenen var starten på en vidunderlig fyr og jeg selv, der gennem tiden i takt med følelserne lærte hinanden at kende..

Dette blev begyndelsen på et fantastisk langvarigt og tillidsfuldt forhold, og vi er stadig sammen dagen i dag- kærligheden nåede mig i en alder af femten, kærligheden er ham.

Ingen kommentarer: