2.8.11

savner Merle og Astrid mere end noget andet i hele verden! Merle var på Ros og bolle arbejdede så så dem ikke inden jeg tog på ferie i 14 dage. da jeg kom hjem arbejdede de begge 12 timer hver dag. nåede at køre ud til dem og være halvanden time dagen inden de skulle på interrail. de har været på interrail siden sidste søndag og kommer først hjem på nu søndag. snakkede i telefon med dem i går for at fortælle sørgelig nyhed. vi begyndte at græde. savner dem mere end noget andet i hele verden. søndag kommer til at føles som verdens bedste dag når jeg ser dem igen. og så skal jeg udvære dem i aften også, de er ellers nogle af de bedste partymakers - sammen med Mari og Sig også. vi må drikke ekstra for dem. glæder mig til at være fuld i aften. bør påminde mig selv vandfast mascara. tror der bliver grædt store søer i aften.

photo 1: merle, photo 2: rikke

Ingen kommentarer: