12.8.11

photo: annsophy

har haft travlt de sidste par dage. har haft aftaler og planlagt London med stres i hovedet over at jeg skal afsted på mandag. har også travlt i dag. skal i banken og lukke konto. og så skal jeg rydde op og gøre rent og bage pizzasnegle og købe det sidste alkohol ind inden afskedsfesten jeg holder i aften. festen er for de nærmeste, så jeg kan få sagt ordentligt farvel til dem der betyder mest. gider ikke alt det overfladiske hvad det her angår. dem der er inviteret er dem jeg kommer til at savne helt inderligt og allermest.
ind til videre kommer: Nico, Mari, Sarah, bolle, Merle, Sig, Alex baby, Millos, Neble, H og Pernille.
ind til videre kommer måske: Kapper, K.E., Lukas (hader facebook har en 'måske deltager'-knap!)
ind til videre kommer ikke: Danny og S :-(
ind til videre kommer/måske/ikke: Chrelle, Peter, Kristian, Merle, Fischer, Ager
regner nu med at se alle dem der 'deltager måske' og ikke har svaret, de er som regel dovne til at tjekke facebook-invitationer. det er sgu heller ikke den mest personlige invitation. håber på at se alle og få en fed aften uden at tænke for meget over at jeg rejser fra dem alle i 8 måneder på mandag.

Ingen kommentarer: