5.8.11

19.25. kan lige nå et hurtigt indlæg inden Nico og Mari henter mig om 4 minutter og så skal vi hente Sarah og ind til kollegieværelset.
vi skal i byen i aften med en masse hoveder. glæder mig rigtig meget. føler mig frisk i dag til forskel fra Lauis afskedsfest hvor jeg følte jeg skulle dø af hovedpine og mavekramper. skal være fuld og have det sjovt. skal feste med alle dem jeg kan så meget jeg kan her inden jeg rejser d. 15.
glæder mig til at høre Nico-sladder! det var faktisk det aftenen primært handlede om til at starte med. det gør den stadig, men nu er den kørt en del over på alkohol også. vi starter med at drikke på Nicos søsters kollegieværelset 12 minutters gang fra åen Aarhus. gætter på vi havner på BW eller Tir Na Noc, måske Bodegaen? er go på det hele.
19.29. har blogget dette på rekord tid.
photo: photobooth
har ny trøje på fra Monki, fingerringe jeg købte på marked i Italien og en fra H&M og All Stars på.

Ingen kommentarer: