29.5.11

Glæder mig til at lege med mit spejlrefleks igen på mandag efter lang tids pause, jeg savner at lege med det. Har sjove, underlige, gode, stilfulde, interne billeder der skal tages, redigeres og blogges. Og med mac går det hele bare lidt hurtigere. Minder mig om at jeg gi et eller andet takkegave-lignende til Mari for gratis installation af microsoft office 2008. Har lavet mojitos med min far i aften og er småsnaldret lige nu. Ked af jeg ikke er sammen med Sarah, Laui og Nico og drengene, specielt Nico fordi vi havde snakket om det. Skulle ikke have drukket mig fuld i går. Skal op i morgen tidlig og læse til eksamen... igen. Og så skal jeg til yoga med H og ud til S i nogle timer for jeg har lånt bilen. Random indlæg. Godnat!

2 kommentarer:

Karoline sagde ...

Lovely pics. Din blog er så fin! xx
http://theblackapple-karoline.blogspot.com/

Life of Lize sagde ...

Tak for din kommentar på min væg! :-) Den blev jeg rigtig glad for. Jeg har på det sidste haft nogen problemer med, at ville gøre bloggen bredere, men har fået en manuel, jeg nu kan følge, så glæder mig til at se, om det kan gøre bloggen lidt mere efter det ønske jeg går rundt med i mit hoved ;-)

Din blog er ogå rigtig rigtig flot! Og det er nogle fede indlægs du har :-)

God søndag!

Knus
Life of Lize