5.4.11

Spørgsmål om mac til B

  1. Hvor meget/hvor høj er kapaciteten?
  2. Hvordan klikker man så der kommer det der pop-up i siden?
  3. Kan de dokumenter i word jeg har på min egen computer overføres og bruges på mac også? Eller skal man 'konvertere' dem-agtigt til noget mac-word?
  4. Hvordan fungerer iPhoto?
  5. Hvad er Dock?
  6. Kan jeg installere min iPhone herpå? Uden at skulle slette og geninstallere det hele igen?
  7. Hvordan fungerer iMovie?
  8. Hvor længe holder fuldt opladet batteri?
  9. Hvis nu man vil have noget fuld skærm og forstørre det, så bliver det ikke fuld-fuld skærm.....
  10. Hvordan zoomer man? Kan man ikke gøre det med musen?
  11. Hvordan får man ikoner ned i menulinjen?
  12. Må jeg ændre på ting – fx tastesteder?
  13. Må jeg tage den med i skole og bruge den der?
  14. Ordbøger?
  15. SD-kort?
  16. Hvilken version er det, sådan 'internet'-version, for facebook-chatten virker ikke?! :-O :-P
Ja, teknologi siger mig intet, det skal bare virke. Og eftersom jeg ikke ejer den endnu, er jeg bange for at installere og ændre noget. Men inden i morgen håber jeg at min ven google kan hjælpe mig her til aften. Smiley.

Ingen kommentarer: