18.8.09

Hey John

Lennon-sunglasses købt på Roskilde Festival. Har ikke fået dem brugt til hverdag... endnu.

Jeg håber på at dagen fortsætter, som den indtil har gjort. Jeg har haft en dejlig dag i skolen, hvilket i bund og grund skyldes det fantastiske sommervejr og varmen, der igen har fundet til Danmark. Jeg er blevet urtoligt glad for min klasse, fordi jeg har fundet mig 5 fantastiske piger, som jeg elsker at tilbringe min hverdag med, hver og en. Specielt i dag udmærkede en helt igennem sød, sjov og fantastisk veninde sig.. Jeg kalder hende "bolle". Hun er fantastisk!

Som med alle andre venskaber og veninder er det forskelligt, hvem man vælger at komme til i hvilke situation, hvem man fjoller og griner med, hvem man betror sig til, hvem man tager i byen med, hvem man arbejder sammen med i projekter etc.. Sådan er det i hvertfald for mit vedkomme, og efterhånden som mine venskaber udvikler sig i, kan jeg efterhånden se, hvordan mine forhold er til hvert enkelte. Jeg stoler på dem alle, vi har det fantastik! Og som jeg føler nu, vil der ikke gå længe før at følelsen af venindekærlighed vil komme til det ypperste.

Efter en hyggelig og overkommelig dag i skolen, slappede jeg af i solen sammen med to veninder.. Chill(i).

Lige nu sidder jeg hjemme og venter på gæster. Mine adorable lillesøster har fødselsdag i dag, og den vil vi fejre her om små 10 minutter.

Senere skal jeg kunne overkomme mine lektier, og derefter dagens højdepunkt: Jeg skal ud i min gamle håndboldklub (Hjortshøj Egå Idrætsforenig, HEI), og se dameseniorne træne, da jeg kraftigt overvejer at starte igen. Jeg havde en snak med min far her tidligere, hvor vi snakkede om håndbolden dengang- min far var træner. Det fik mig til at savne håndbold så inderligt! Jeg var god den gang, jeg var i god form, jeg elskede at have noget at gå op i (ind til jeg desværre synes det blev for ambitiøst og jeg blev ramt af en knæskade), OG jeg kunne holde til at spise slik, fastfood og drikke cola UDEN at tage på! Hvilke ulemper er der ved at begynde? Jeg er virkelig opsat på at starte, og glæder mig til at komme derud i aften.

Tak for en dejlig dag, alle der i dag har været omkring mig, specielt I 5.

Jeg holder virkelig af jer.

Kærlighed til jer og omverdenen, og helt specielt til dig bolle.

Ingen kommentarer: