19.8.09

Første skoledagskluns


Min super lækre blazer fra Zara. Den helt almindelig sorte blazer, er for de fleste jeg kender efterhånden blevet et musthave til at have hængede på bøjle i skabet- og jeg elsker min!
Derudover er jeg vild med den hvide kjole fra H&M, som jeg egentlig ikke er helt sikker på er min endnu? Fik den med hjem fra Roskilde og det var min venindes, hun sagde jeg måtte få den- men jeg fik aldrig forstået om det var få som i få eller få som i købe. Jeg har desværre ikke set hende længe, og hun har ikke eftersøgt den, så so far beholder jeg den. I'm bad.
Tasken er 100 og absolutely stunning! Jeg fik den af mine forældre i fødselsdagsgave til skolebrug, og den er super praktisk med masser af plads, og kan sagtens rumme en computer på op til 15". Den er fra Dixie.
Mit fodtøj er mine første par allstars jeg nogensinde har haft mine fødder i. Lækre og læder og 700 kr. værd.

Ingen kommentarer: