30.7.09


Roskilde Festival 2009 har uden tvivl været en af mine mest fantastiske oplevelser nogensinde! Jeg havde aldrig været på nogen form for festival før, og jeg må sige, at festivalsoplevelsen overgik alle mine forventninger. Den stemningsfyldte plads fuld af glade mennesker, der alle kommer for en god oplevelse, var fantastisk. Jeg mødte tusindvis af menneske, som jeg delte en øl eller to med gennem turen. Alle var utrolig humørfyldte og imødekommende, hvilket jeg fandt som en selvfølge. Stemningen, de festivalsglade mennesker, oplevelse på egen hånd og selvfølgelig koncerterne, gjorde at jeg, på trods af de primitive forhold, og de unisex cold showers, uden tvivl vil genopleve oplevelsen igen næste år. Turen havde sine op- og nedture, men en øl, fiskefjæs, kartoffelsalat, tequila shots og gode venner og veninder, gjorde oplevelsen til et unikt minde, som intet i min hukommelse kan erstatte.
Vi ses til Roskilde Festival 2010! Og tak for turen.

Ingen kommentarer: