8.6.09

Kvalitetstid er uundværlig.


Der skal helst ske noget omkring mig og helst hele tiden, men én ting jeg alligevel værdsætter højt, er de gange der trods alt ikke sker noget, hvilket resultere i, at jeg kan tilbringe tid med mig selv.

Der er for mig intet så dejligt som at dele sine oplevelser og tilbringe sin tid med de mennesker, der virkelig betyder noget, men hvor er det befriende en gang imellem at tilbringe lidt kvalitetstid for sig selv og være alene med sine tanker. Bare helt privat og slappe af. Jeg tror at vi alle har et privatliv, hvor vi laver ting, som vi aldrig ville optræde med i andres nærvær, det har jeg i hvertfald. Bare at kunne sidde for sig selv og stirre ud i luften, eller ligge i sin seng og tælle revner i loftet, afprøve alt det tøj man ejer, synger højt uden musikken og have tankerne lige hvor man finder det passende, uden at skulle forholde sig til en situation eller episode der er foregået.

Jeg nyder de stunder jeg kan tilbringe med mig selv. Jeg har brug for den kvalitetstid, det kan jeg mærke når alt andet bliver for meget.

Ingen kommentarer: