9.6.09

Jeg er blevet tagget :-)

Jeg er blevet tagget af millemilla.blogspot.com i denne lille blogleg, hvor jeg skal fortælle 20 ting om mig selv. Det bliver hvad der falder mig ind og sikkert ikke specielt relevant, men det skal være om mig, og det vil det omhandle :-)
Enjoy.

1) Jeg hedder Anne Sophie Voldby
2) Er fra år 1992
3) Og er i gang med min gymnasiale uddannelse med samfundsfag - engelsk som studieretning på Egå Gymnasium uden for Århus, Danmarks dyreste og mest moderne gymnasium (taget fra lolasunivers.blogspot.com)
4) Jeg er født og opvokset i Århus og jeg er glad for at være Århusianer. Jeg elsker Århus, men har dog planer om at flytte til København og læse på universitetet. Hvis ikke det bliver en mulighed, så har jeg en mulig lejlighed på Trøjborg som back-up plan
5) Jeg elsker sushi!
6) Jeg kan til tider være selvoptaget
7) Jeg ville ønske jeg havde fortsat fransk i folkeskolen frem for tysk
8) Jeg er dårlig til at disponere min tid så jeg kan nå alt det jeg vil
9) Jeg har Pleurotremi-fobi (haj-fobi)
10) Jeg er daddy's girl ;-)
11) Jeg kan til tider være krævende
12) Jeg holder af mange men elsker kun få
13) Jeg elsker caffelatte
14) Jeg vil gerne tabe mig til bikini-sæsonen
15) Der er kun 4 personer jeg vil/tør betro mig 100 % til
16) Jeg er naiv
17) Jeg elsker at bruge penge på mig selv og min kæreste :-)
18) Jeg ønsker mig en læderjakke fra Bzr og en Macbook
19) Jeg glæder mig til Sex And The City the movie 2 i 2010, selvom jeg tror den fejler
20) Jeg er verdens heldigste pige: jeg har et fint job, fantastiske veninder, en helt igennem fantastisk dejlig kæreste og OK med penge + jeg har min far hvis jeg er helt broke ;-). Jeg kan ikke være andet end tilfreds.

Ingen kommentarer: