26.5.09

Hvornår sker det?

Hvis bare solen kunne være lyspunktet for mig lige nu.
Ikke engang solens stråler er til steder- det hele er bare overskyet og blæsende, hvilket ikke hjælper på mit ellers nedtrykte humør. Jeg er sikkert ikke den eneste der kender til, at det hele bare vælter sammen på en gang- jeg bliver depressiv af den slags. Jeg kan ikke håndtere det, så jeg giver mig i stedet til at tude for mig selv- hvad hjælper det?. Ikke engang et kram kan jeg få.

Jeg havde ellers haft en fin dag: møde kl 10 i gymnasiet, have 90 minutters danskundervisning, til fitness for første gang (yes! Endelig fri for de kedelige hverdagsløbeture jeg ikke kan motivere mig til!), men siden jeg kom hjem er der intet positivt sket- jeg er så sur og ked af det.

Godnat! Jeg vil nu tilbringe resten af denne fucked aften i min seng.
Årh hvor har jeg en inderlig lyst til chokolade, men jeg er på diæt og desuden trøstespiser jeg ikke. Hvis bare jeg havde 21000 kr.

Ingen kommentarer: