19.5.09

Der findes intet mere ægte.

De bedste minder mindes jeg med to af mine nærmeste og bedste veninder. Vi startede i samme klasse i 8. og i 9. klasse dannede vi os en trekløver (eftersom jeg gik hen og blev kæreste kedelig cuttede jeg mine veninder- kærlighed gør blind og jeg har kun lært af det). Vi begyndte så småt før jul at se hinanden igen, men det var kun 1 gang hver 2. måned. I dag ses vi 1 gang hver anden uge, så vidt som muligt (sommetider oftere, somme tider sjældnere). Vi er tre forskellige personer, både udseendes-mæssigt, stil-mæssigt og personlighed-mæssigt, men på trods af dette har vi en connection der gør, at vi har det helt fantastisk sjovt sammen, hvad end vi så laver. Der er 5 personer jeg i denne verden jeg tør betro mig alt, vidunderveninderne som ses på billederne er to af dem.
Vi sås ikke meget i 2008, det gør vi i år, 2009. Vi har festet sammen, sovet sammen, været sammen, og to af os tager til roskilde festival sammen i år. Gennem alt hvad vi har oplevet sammen, både positivt og negativt, viser dette at vores venskab vil bestå så længe vi selv ønsker det. Jeg ønsker det.

Absolutely Fabulous.

Ingen kommentarer: