19.5.09

Armbånd (homemade)

Min kærestes mor laver mig de smukkeste armbånd. Jeg begynder efterhånden at få det værre og værre når hun tilbyder mig et nyt eftersom hun ikke vil have betaling for dem. Jeg har fået fire og jeg er forelsket i dem alle sammen.

Det øverste sorte har jeg brugt så meget at farven er ved at gå af perlerne. Det er knyttet med sort snor og 9 sølvperler.
Det næste armbånd var det første jeg fik, og jeg har brugt det stort set hver dag siden. Det består af de blankeste sorte perler, og nogle sølvperler med sten. Den gule perle i midten symboliserer mit kinesiske tegn- aben, da jeg er født i abens år.
Det blå armbånd er som det første sorte knyttet med 9 sølvperler, dette passer jeg på så det ikke mister farve.
Det sidste er mit nyeste armbånd- jeg fik det fra to dage siden. Det er rigtig sødt og sommerigt med 5 forskellige perler med forskellige mønstre bl.a. små sole, hjerter og blomster. Perlerne indeholder både gul, lilla, rød, blå, grøn, lyserød, orange og hvid og det vil gå rigtig godt til alt til sommer.

1 kommentar:

Camilla Laursen sagde ...

wow, de er flotte ö .. kompliment til svigermor.