23.4.09

Venskabsfundering.

Sidst jeg så hende er nu femten dage siden, femten dage, og der vil sikkert gå femten dage mere før, at vi vil se hinanden igen. Hvad kan det skyldes? Jeg kan nævne en række årsager:
Vi har begge en kæreste
Vi har begge travlt i gymnasiet
Vi har begge veninder og familie at se til
Osvosvosv.
Efter at have nævnt disse årsager, kan jeg ikke undgå at stille mig selv spørgsmålet: Er disse årsager bare dårlige undskyldninger, som vi bruger som for ikke at se hinanden? Ikke at vi ikke vil se hinanden, men når vi den ene gang hver tredje til fjerde uge mødes, så ender det altid ud i, at vi bliver enige om, at grunden til der er gået så længe siden sidst, er fordi vi ikke har haft tid.
Hvorfor holder vi fast i hinanden? Er vores venskab en defination på at være 'halvt' og ikke fuldendt?
Når vi endelig ses er det oftets på café i Århus City, hvor vi tilbringer flere timer med at spise og snakke, det er super hyggeligt, og vi deler mange ting med hinanden, jeg vil derfor definere hende som en veninde, det eneste spørgsmål er tætheden mellem os- hvor langt kan/vil den række?

Ingen kommentarer: